Szanowni Państwo:
- Prezydent Polski
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
- Marszałek Sejmu
- Marszałek Senatu 
- Pierwszy Prezes Sądu Najwyższego
- Pierwszy Prezes Naczelnego Sądu Administracyjnego
- Prokurator Generalny
- Prezes Najwyższej Izby Kontroli
- Rzecznik Praw Obywatelskich 
- Krajowa Rada Sądownictwa 
Petycja elektroniczna
w trybie Ustawy o petycjach z dnia 11 lipca 2014 roku (tj. Dz. U. 2018 poz. 870) przekładam postulat w sprawie wystąpienia z wnioskiem o zbadanie przepisów zgodności z Konstytucją. 
 
art. 3 ust. 2. ustawy o świadczeniu wspierającym -) art. 32 Konstytucji
 
art. 4 ustawy o świadczeniu wspierającym -) art. 32 Konstytucji
 
 
Zgodnie z obecnymi przepisami świadczenie wspierające przysługuje osobie z stopniem niepełnosprawności lub orzeczeniem równorzędnym, gdy ustalono poziom potrzeby wsparcia na poziomie od 70 punktów do 100 punktów co może być uznane za dyskryminację z powodu niepełnosprawności, bo osoba co uzyska poniżej 70 punktów jest pozbawiona świadczenia wspierającego mimo trudności w funkcjonowaniu życia codziennego. 
 
Zgodnie z obecnymi przepisami świadczenie wspierające jest podzielone z uwagi na punkty i okres wejścia w życie np. 70 - 74 punkty dopiero od 1 stycznia 2026 roku. Więc jeśli ustalono u kogoś 70 punktów to może nie uzyskać wyrównania. Dlatego w celu uniknięcia dyskryminacji każdy podział punktowy przyznania świadczenia winien być taki sam dla wszystkich osób potrzebujących w celu uniknięcia dyskryminacji i uniknięcia pozbawienia Ich wyrównania środków. 
 
Konstytucja mówi, że wszyscy według prawa są równi i wszyscy winni być tak traktowani przez władze publiczne.